Conspiracy Theory
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » Teorii » Ce parere aveti ? » ANATEMATISMELE Sfantului Chiril al Alexandriei
ANATEMATISMELE Sfantului Chiril al Alexandriei
sixDate: Friday, 2009-11-06, 10:30 AM | Message # 1
There is conspiracy EverywherE
Group: Administrators
Messages: 114
Reputation: 32767
Status: Offline
ANATEMATISMELE Sfantului Chiril al Alexandriei

Anatematisma I:
Daca cineva nu marturiseste ca Emanuel este cu adevarat Dumnezeu si ca pentru aceasta Prea Sfanta Fecioara este Nascatoare de Dumnezeu; caci a nascut trupeste pre Cuvantul cel din Dumnezeu Tatal, care S-a facut trup: sa fie anatema.

Anatematisma II:
Daca cineva nu marturiseste ca In mod real Cuvantul cel din Dumnezeu Tatal S-a unit cu trupul In chip ipostatic si ca Unul este Hristos, dimpreuna cu trupul Sau, adica acelasi Dumnezeu si Om laolalta: sa fie anatema.

Anatematisma III:
Daca cineva, In Hristos care este Unul, Imparte ipostasurile dupa unire, legandu-le Intre ele numai cu legatura cea dupa merit, adica dupa autoritate si putere si nu cu gasirea laolalta printr-o unire naturala: sa fie anatema.

Anatematisma IV:
Daca cineva atribuie la doua persoane, sau ipostase, expresiile din Evanghelii si scrierile apostolice, fie cele rostite de sfinti asupra lui Hristos, fie cele rostite de El Insusi cu privire la Sine si pe unele le leaga In chip deosebit de omul care se Intelege alaturi de Cuvantul cel din Dumnezeu Tatal, iar pe altele ca unele ce sunt vrednice de Dumnezeu, numai de Cuvantul cel din Dumnezeu Tatal: sa fie anatema.

Anatematisma V:
Daca cineva Indrazneste sa spuna ca Hristos este un om purtator de Dumnezeu si nu ca este Dumnezeu cu adevarat, ca Fiu Unul si prin natura, Intrucat Cuvantul S-a facut trup si a fost partas la fel cu noi sangelui si trupului: sa fie anatema.

Anatematisma VI:
Daca cineva Indrazneste sa spuna ca si Cuvantul cel din Dumnezeu Tatal este Dumnezeul si Stapanul lui Hristos si nu marturiseste ca El este Dumnezeu si om laolalta, Intrucat Cuvantul S-a facut trup, dupa Scripturi: sa fie anatema.

Anatematisma VII:
Daca cineva zice ca Iisus este pus In miscare Intocmai ca un om de Cuvantul lui Dumnezeu, si ca bunavoirea Unuia Nascut I-a fost adaugata ca unui altuia, care a existat langa El: sa fie anatema.

Anatematisma VIII:
Daca cineva Indrazneste sa spuna ca omul luat de Cuvantul lui Dumnezeu trebuie dimpreuna adorat cu Dumnezeu Cuvantul, si dimpreuna preamarit si ca el este dimpreuna Dumnezeu, ca ceva deosebit fata de altceva deosebit (caci cuvantul „dimpreuna” adaugat continuu ne sileste sa Intelegem aceasta) si nu cinsteste pe Emanuel cu o singura Inchinare si nici nu-I Inalta o singura preamarire, Intrucat Cuvantul S-a facut trup: sa fie anatema.

Anatematisma IX:
Daca cineva zice ca Unul Domn Iisus Hristos a fost preamarit de Duhul, folosindu-Se de puterea Lui ca de o putere straina si ca de la El a luat puterea de a lucra Impotriva duhurilor celor necurate si de a savarsi minuni Intre oameni si nu zice dimpotriva ca si Duhul prin Care a lucrat minunile este propriu Lui: sa fie anatema.

Anatematisma X:
Sfanta Scriptura spune ca Hristos S-a nascut Arhiereu si Apostol al marturisirii noastre si ca S-a adus pre Sine jertfa pentru noi, Intru miros de buna mireasma lui Dumnezeu si Tatalui. Deci, daca cineva zice ca Arhiereu si Apostol al nostru nu s-a nascut Insusi Cuvantul cel din Dumnezeu, atunci cand S-a facut trup si om la fel ca noi, ci un altul, In afara de El si mai ales un om nascut din femeie, sau daca cineva zice ca El a adus jertfa si pentru Sine Insusi, iar nu numai pentru noi, caci nu a avut nevoie de jertfa Cel ce nu cunostea pacatul: sa fie anatema.

Anatematisma XI:
Daca cineva nu marturiseste ca trupul Domnului este facator de viata si ca El este propriu Cuvantului celui din Dumnezeu Tatal, ci zice ca este al altcuiva de alaturi de El, unit la un loc cu El dupa merit, adica avand numai o locuinta dumnezeiasca si nu ca este facator de viata, dupa cum am zis, Intrucat El a fost propriu Cuvantului care are putere de a face vii toate: sa fie anatema.

Anatematisma XII:
Daca cineva nu marturiseste ca si Cuvantul lui Dumnezeu a patimit In trup si ca a fost rastignit In trup, si ca a gustat In trup moartea, fiind Cel Intai Nascut din morti, Intrucat Dumnezeu este viata, si de viata facator: sa fie anatema.

 
Forum » Teorii » Ce parere aveti ? » ANATEMATISMELE Sfantului Chiril al Alexandriei
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright 2018 © sixFree website builderuCoz